24 Aralık 2010 Cuma

Porsiyonluk Köstebek Pasta


Nefis şık porsiyonluk köstebek pasta.

Malzemeler:                                                 
  • 3 yumurta
  • 2 türk kahve fincanı toz şeker
  • 1 türk kahve fincanı su
  • 3 yemek kaşığı tepeleme kakao
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 3 türk kahve fincanı un
  • 1 limon kabuğu rendesi                                                      
Kreması için:
  • 3 su bardağı süt
  • 5 yemek kaşığı toz şeker
  • 4 yemek kaşığı dolu dolu un
  • 1 paket vanilya
  • 100 gr margarin
  • 1 çay bardağı hindistan cevizi

Yapılışı:
  • Yumurta ve toz şekeri mikser ile çırpın.
  • Diğer malzemeleri de ekleyin karıştırın.
  • Yağlı kağıt serili dikdörtgen mini fırın tepsisine karışımı boşaltın.
  • 170 derece fırında pişirin.
  • Soğuduktan sonra çay bardağı ile yuvarlak kesin.
  • Muhallebi için süt,un ve şekeri tencereye alın.
  • Muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin.
  • Ocaktan indirdikten sonra vanilya,margarin ve hindistan cevizi ekleyin ve mikser ile çırpın.
  • Yuvarlak kek parçalarına tatlı kaşığı ile muhallebi koyun.
  • Kalan kek parçalarını rondo dan geçirin.
  • Muhallebili kısımı kek parçalarına bulayın ve elinizle her yerine gelecek şekilde yuvarlayın.
  • Bütün yuvarlak kek parçalarını bu şekilde tamamlayın.
  • 1 gece buzdolabında dinlendirin.
Link eklemeyi unutmuşum tarif Yeşilkivi...



16 yorum :

  1. Yazmaya başlarken ben de yaşıyorum aynı sıkıntıları :)
    Özellikle giriş kısmına çok takılıyorum,girince gerisi geliyor şükürler olsun.:)
    Zevkli aslında,günlük tutmak gibi bişey..
    Geriye dönüp okuyunca hoşuma gidiyor :)
    Kek de nefis olmuş,ellerine sağlık..
    Mutlu haftasonları diliyorum..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. selamlar arkadaşım.bu güzel bloğuna ilk ziyaretim.
    bi kere ismi çok güzel.
    eh lezzetleri de pek bol.
    neden takip etmeyeyim dedim kendi kendime.
    ellerine sağlık.salataların nefis ama en güzeli mini köstebekler elbette.
    ben de denemek isterim.
    sevgiler arkadaşım...

    YanıtlaSil
  3. Aynı dert bendede var:) Ne yazsam nasıl bir giriş yapsam diye:) Konuşurken iş farklı tabiki..
    Tek atımlık pasta.. harika olmuş. ellerien sağlık

    YanıtlaSil
  4. Aynı sorun bendede var ama yazmaya başlayınca devamı çorap söküğü gibi geliyor:)
    köstebek pastası çok güzel olmuş tek porsiyonluk olmasıda çok güzel.Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  5. MANDALİNA VE PORTAKALLI LEZZETLERİNİZLE HEPİNİZİ ETKİNLİĞİME BEKLİYORUM


    http://hobidunyam.womanforum.net/ tarafından düzenlenen

    yemek etkinliklerinin mandalina ve portakallı lezzetler *9* " Etkinliğine

    ben http://mandalincikmazi.blogspot.com/ ( Yıldız ) ev sahibeliği yapacağım



    30Aralık-20 Ocak tarihleri arasında düzenlenen etkinliğime katılmak için dilediğiniz çeşitte mandalin ve portakallı tarifler hazırlayıp resmiyle birlikte tariflerinizi blogunuzda yayınlayıp bana isim, tarif adı ve blog adresinizi belirterek mail atmanız yeterli olacaktır. Blogu olmayan arkadaşlar da katılabilirler hepinizi bekliyorum.


    Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım olursa lütfen kusuruma bakmayın hepinize ulaşmaya çalışacağım.



    TEŞEKKÜR EDERİM


    NOT: hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
    http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...

    Hepimize kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Zeliha,
    Seni takip ediyorum maşallah güzel yazıyorsun benim hiç uzun postum yok:)))Bir gün olur ama dimi:)Teşekkürler yorum için.
    Mutlu haftasonları.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  7. Selam mintininmutfağı,
    Çok teşekkürler.Herzaman beklerim.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  8. Merhaba yemekçininmekanı,
    Umarım bu dertten en kısa zamanda kurtuluruz.:)Teşekkürler
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  9. Selam Yeşim hanım.
    Teşekkürler.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  10. Selam Yıldız hanım,
    Etkinlik daveti için çok teşekkürler.
    Kesinlikle katılmayı düşünüyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. http://belguzar anne.blogspot.com25 Aralık 2010 13:18

    merhaba blogun hayırlı olsun Asuman hanıma bende tekrar teşekkür edıyorum . Emeğını esırgemeden geçe yarısı benım sablonumu yaptı dostluk çok guzel bır sey

    YanıtlaSil
  12. Merhaba belguzar anne.blogspot
    Evet dostluk çok güzel birşey.Çok teşekkür ederim.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  13. İlk blog tutmaya başladığımda bende ne yazıcam diye düşünüyordum, sık sık güncellemek için yeni tarifler deniyordum, artık o ilk heyecan geçti şimdi 2-3 hafta bazen daha uzun güncelleyemediğim oluyor. Ama aklım da hep blogda... Köstebek kekcikler pek güzel olmuş, ellerine sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Tek porsiyonluk hersey daha guzel oluyor nedense. Ayni bir bebege benzetiyorum, minik bebisler cok tatli oluyor:) Ellerine sagli,

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  16. Yorumlarınız için teşekkürler.SEVGİLER

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.