24 Kasım 2012 Cumartesi

Arpa Şehriye Pilavı


Lezzetli bir şehriye pilavı.İçerisine değişik sebzeler ekleyerek de hazırlayabilirsiniz.Et yemeklerinin yanına oldukça yakışıyor.

Malzemeler:

  • 2,5 su bardağı arpa şehriye
  • 1 tatlı kaşığı tere yağ
  • Yarım türk kahve fincanı zeytin yağ
  • 3-3,5 su bardağı sıcak su
  • Tuz


Yapılışı:
  • Tere yağ ve sıvı yağı tencereye alın.
  • Arpa şehriyenin yarısını ekleyin ve kavurun.
  • Kavrulan şehriyelerin üzerine geri kalan şehriyeleri de ekleyin.
  • Tuz ve sıcak su ilave ederek kısık ateşte pişirin.


Keramika ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz.

6 yorum :

  1. çok severim mantarlısını yaparım ben de:))) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. o kadar çok severim ki, hep ananeciğim gelir aklıma, ne zaman ona gitsek karnımız acıkır hadi anane bize bi aş pişir deriz, o da fazla suyunu çektirmeden zeytinyağlı öylr bir yapar kii, off off, o yüzden arpa şehriyeninin biz arpalık deriz yeri ayrıdır bende ellerine sağlık tatlım

    bu arada silifkeye de bi tanıdığımız keramika mağazası açtı, o kadar renkli cıvıl cıvıl ki bayılıyorum gezmeye çok da kaliteli ürünler
    herkese tavsiye ediyorum, senin servisini yaptığınn çerezliklerden aldım renkli :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Arpa şehriye pilavını,özellikle kavrulmuşunu çok severim.Bazen domates,biber de ekliyorum.Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık arkadaşım nefis olmuş pilavın
    yazdığın cevap için ayrıca teşekkür ederim sağ olasın
    ben flickr işini beceremedim malesef
    nasıl oradan bloğa aktarılacak bir türlü çözemedim ama şimdilik bir gecici çözüm buldum
    hayırlı cumalar diliyorum sana
    görümek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım.
    akşam için aldım:))

    YanıtlaSil
  6. Bu akşam yemeğinde denedim tarifinizi. Çok lezzetli oldu. Ellerinize sağlık. Tarif için de teşekkürler.

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.