16 Temmuz 2014 Çarşamba

Sütlü, geleneksel tatlılar... Bu gelenek başka kimde var?


Pakmaya bu toprakların, bu ülkenin markası olarak, geleneksel lezzetlerimizin korunması noktasında çok hassas: Bugünün aileleri için hazır sütlü tatlılar üretirken de kalitelerini konuşturmuşlar. Usta şefler, işinin uzmanı profesyonellerle büyük bir titizlikle çalışmışlar. Ortaya çıkan sonuçtan ben çok etkilendim... Pakmaya Damla Sakızlı Muhallebi’de buram buram damla sakızı lezzeti, kokusu var. Pakmaya Keşkül’de mis gibi bademi hissediyorsunuz... Pakmaya Sütlaç desen kıvamı, tadıyla çok başarılı. Mükemmel kıvam, yoğun lezzetiyle bademli keşkül, damla sakızlı muhallebi, nefis sütlaç... Sofraları şenlendirmek, geleneksel lezzetlerimizi sofranıza konuk etmek için Pakmaya kalitesi ve uzmanlığına güvenebilirsiniz. Bu ustalık sütle birleşince herkes için kolayca, hızla hazırlanan bizden, nefis tatlara dönüşüyor...



Pakmaya sunduğu enfes tariflerle de benim lezzet yardımcım. www.mutfaginyildizi.com’da birbirinden lezzetli tarifler sizi bekliyor. Açıkçası ben www.mutfaginyildizi.com’a bakmadan mutfağa girmiyorum. En son Çilekli Pelteli Sakızlı Muhallebi tarifini denedim, bayıldım. Eğer siz de bu Ramazan iftar sofralarımı neyle taçlandıracağım, bayramda misafirlerimi nasıl şaşırtacağım diye düşünüyorsanız hiç üzülmeyin. Pakmaya, zengin ürün çeşitleri ve www.mutfaginyildizi.com’daki tarifleriyle sizin de vazgeçilmeziniz olacak. Mutlaka ziyaret edin.


Hünerli hanımlar... size de tavsiye ediyorum; Pakmaya ile "Mutfağın Yıldızı" olun, sevdiklerinizin gözlerinde mutluluk pırıltıları yaratın... Pakmaya kalitesi, lezzetiyle bol bol "eline sağlık" teşekkürü alın.

Bir boomads advertorial içeriğidir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.