9 Ekim 2014 Perşembe

Mürdüm Erikli Kek


Merhaba Sevgili Dostlar,

Bayram tatili derken epey boş kaldı buralar yine :) Bu arada geçmiş Bayramınızı da kutluyorum.

Ve enfes bir tarif ile tekrar Merhaba diyorum sizlere.Mutlaka denenmesi gereken bir lezzet bu.Benden bu kadar söylemesi.

Huzur dolu günler diliyorum.


Malzemeler:

  • 2 yumurta
  • 2 çay bardağı toz şeker
  • 125 gr margarin
  • Yarım çay bardağı süt
  • Yarım çay bardağı sıvı yağ
  • 1 tatlı kaşığı tarçın
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 tatlı kaşığı tepeleme nişasta
  • 4 çay bardağı un

Üzeri için yeteri kadar Mürdüm Eriği


Yapılışı:
  • Margarini eritin ve soğuması için bir kenara alın.
  • Yumurtaları derin bir kaba kırın.
  • Üzerine toz şekeri ekleyin ve mikser ile krema haline gelene kadar çırpın.
  • Süt,margarin,sıvı yağ ve tarçını ekleyin karıştırın.
  • Son olarak nişasta,un ve kabartma tozunu da ilave ederek 1 dk daha çırpın.
  • Yağlı kağıt serili 28 cm olan bir kalıba karışımı boşaltın.
  • Mürdüm eriklerini temizleyin ve dörde bölün.
  • Kekin üzerine dizin.
  • 150 derece fırında üzeri iyice kızarana kadar pişirin.
  • Servis ederken bolca pudra şekeri serpiştirin.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.